UygunFiyat
Yeni Üye
- Katılım
- 6 Tem 2020
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 9
- Tepki Puanı
- 5
- Yaş
- 33
- Konum
- ney
- Web Sitesi
- www.trendfiyat.com
gittigidiyor olsun diğer online satış siteleri olsun. Her hafta yaşadığımız sıkıntı. Gittigidiyor'dan ürünümü satmışım. Kargo gitmiş ulaşmış. Kapıda geri iade. Satılan ürün ise Doğal Zeytin yağı adam 1 tanede almamış 3 tane almış. Kargo eve gelince girek geri iade.Mantıklı bir sebebi yok. sebepleri şu çocuklar zeytin yağına alışamaya bilirlermiş. ve işin sıkıntılı tarafı kargo ücretini de geri biz ödüyoruz.8 gidiş 8 geliş alsana 16 tl 5 tl kar edecegiz oldu bize -16 tl.
Kanun şu:
Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince, ürünün teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak sebep göstermeden ve iade kargo ücreti ödemeden ürünü iade edebilirsiniz.
ürün sıkıntılı olsa bozuk olsa amenna ama saçma sapan nedenlerden geri gönderiyorlar.
Kanun şu:
Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince, ürünün teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak sebep göstermeden ve iade kargo ücreti ödemeden ürünü iade edebilirsiniz.
ürün sıkıntılı olsa bozuk olsa amenna ama saçma sapan nedenlerden geri gönderiyorlar.