Neler Yeni

E-Ticaret Forumu

Hoşgeldiniz.. Forumda e-ticaret üzerine herşeyi konuşuyor ve tartışıyoruz.
Pazaryerleri, e-ticaret yazılımları, ödeme sistemleri, kargo firmaları, e-ticaret etkinlik ve duyuruları, gündemdeki tüm konular ve daha fazlası..
Sizde ailemize katılmak istemez misiniz? Üstelik üyelikler tamamen ücretsiz!

Soru Tüketicinin Korunması Hakkı varda Satıcının neden yok? (1 Kişi)

UygunFiyat 

Yeni Üye
Katılım
6 Tem 2020
Konular
3
Mesajlar
9
Tepki Puanı
5
Yaş
33
Konum
ney
Web Sitesi
www.trendfiyat.com
Ticaret Puanı - 0%
0   0   0
gittigidiyor olsun diğer online satış siteleri olsun. Her hafta yaşadığımız sıkıntı. Gittigidiyor'dan ürünümü satmışım. Kargo gitmiş ulaşmış. Kapıda geri iade. Satılan ürün ise Doğal Zeytin yağı adam 1 tanede almamış 3 tane almış. Kargo eve gelince girek geri iade.Mantıklı bir sebebi yok. sebepleri şu çocuklar zeytin yağına alışamaya bilirlermiş. ve işin sıkıntılı tarafı kargo ücretini de geri biz ödüyoruz.8 gidiş 8 geliş alsana 16 tl 5 tl kar edecegiz oldu bize -16 tl.

Kanun şu:
Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince, ürünün teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak sebep göstermeden ve iade kargo ücreti ödemeden ürünü iade edebilirsiniz.

ürün sıkıntılı olsa bozuk olsa amenna ama saçma sapan nedenlerden geri gönderiyorlar.
 

Admin 

Yönetici
Administrator
Katılım
12 Haz 2020
Konular
34
Mesajlar
44
Tepki Puanı
13
Ticaret Puanı - 0%
0   0   0
Pazaryerlerinde iade kuralları maalesef biraz garip işliyor. 14 gün olsa razıyız ama bazen 1 yıl sonra bile müşteri iade kaydı oluşturabiliyor. Pazaryerleri arasındaki rekabetten ötürü, koşulsuz iade, kolay iade, müşteri memnuniyeti vs gibi başlıklar altında sürekli ezilen maalesef mağaza sahipleri oluyor.

Bunun tek çaresi kendi web siteniz üzerinden satış yapmaktır.
 

Ahmet Aydın 

Yönetici
Moderator
Katılım
20 Haz 2020
Konular
1
Mesajlar
13
Tepki Puanı
12
Konum
Antalya
Ticaret Puanı - 0%
0   0   0
Online satışının bu kadar hızlı ve yoğun olmasının sebebi de platformların müşteriye tanıdıkları kolaylıklardır ayrıca müşterinin 14 gün cayma süresi zaten sözleşmede yazmaktadır ayrıca eğer bir elektronik ürün satıyor iseniz bunun ilk 6 ay değişim 6 ay dan sonra servis gözetiminde değişim yada iade olarak belirtilmiştir

not: ama sizin ki biraz müşterinin yaptığı bir ayıp gibi fakat bu hakkı da maalesef ki var 100 satışta bu ve bunun gibiler hatta ben yazsam başımdan geçenlere sayfalar yetmez olabiliyor buda yaptığımız işin cilvesi.


en son güncellenen bir araştırmaya göre 2019 yılında tekil olarak bir çok online alışveriş sitesi maalesef kapanmıştır ama bunun yanın da pazar yerleri üzerine kat kat koyarak büyümeye devam ediyor.
 

Moderator 

Yönetici
Moderator
Katılım
16 Haz 2020
Konular
36
Mesajlar
42
Tepki Puanı
16
Konum
Antalya
Web Sitesi
eticaretforum.com
Ticaret Puanı - 0%
0   0   0
Maleesef bütün satıcılar bundan şikayetçi, bu birazda pazaryerlerinin "Buranın ağası benim" düşüncesinde olduğu için böyle.
 
Son düzenleme:

Sizde bize katılmak ister misin?

Yanıt için giriş yapmanız veya üye olmanız gerekir.
veya

Yeni Hesap Oluştur

Hesap oluşturarak bize katılabilirsiniz. Üstelik ücretsiz!

Konuyu Görüntüleyenler: ( Kullanıcı: 0, Misafir: 0 )

Tips
İpucu
Üst Alt